miercuri, 27 mai 2015

Barbati , femei si bla bla bla

 
  Mi-a luat ceva timp pana sa ma hotarasc sa public  ceea ce gandesc despre orice , absolut orice .
  O sa ne distram impreuna , o sa ma injurati , o sa aruncati cu pietre dar mie nu o sa-mi pese! ihi

  Bun, azi vreau sa vorbesc despre...barbati , despre ce altceva ar putea o femeie sa vorbeasca la prima intalnire cu prietenele sau in unele cazuri cu prietenii.
  O sa iti zic cate ceva despre femeile alea care au ceva mai mult decat un neuron in tartacuta, ah si sunt multe chiar daca voi nu le vedeti , eu inteleg va cam fura peisajul ( si aici ma refer la barbati).
In primul rand , o femeie constienta de calitatile ei stie ce vrea de la viata si bineinteles de la un barbat dar cel mai important stie ce NU isi doreste langa ea, ele in general nu au un standard anume , nu te gandi ca au o lista prea lunga (cel putin eu nu am o lista, dar daca tu ai draga mea , spune-mi-o si mie ..poate o combinam cumva ).Ne plac barbatii adevarati, nu vrem sa avem langa noi genul ala de      " baiatu lu mama ", pe mine una ma plictiseste sa il aud toata ziua plangandu-si de mila , sa stau sa strang dupa el , sa-i spal , sa-i gatesc si sa-l vad mereu nemultumit , eiii stai ca am glumit , inca n-am facut asta , ca deh sunt singura de atata timp , dar nah va zic ce vad prin jurul meu.Vrem ca barbatul ala pe care-l tinem de brat sa fie unu responsabil , matur si sa isi asume anumite decizii pe care le-au luat de-a lungul timpului, e obositor sa-i vezi pe toti cum se plang de femeile anterioare , cum sunt ei frustrati de foste relatii si cum nu pot iesii din negrul ala .
  Barbati , trag un semnal de alarma aici , nu toate suntem la fel cum nici voi nu sunteti toti la fel dar nu te mai lamenta atat de femei , nu te-a pus nimeni sa te duci sa agati in club si apoi sa te astepti la doamna din inalta societate , sa-ti fie fidela , sa-ti gateasca , sa aiba grija de tine si sa nu aiba nici o pretentie.Trebuie sa recunosc , o femeie oricat de independenta ar fi are pretentii de la barbati si daca ti se pare o mare paguba sa-i platesti cina , e nasol domnule draga , sa stii ca ea si-o permite si-ti poate platii si tie , dar te lasa sa fii barbat , nu asta ti-ai dorit mereu?
  Sa revin la subiect , eu ma pierd in timp ce scriu , sunt haos organizat oarecum ,dar stiu ca o sa te amuzi , ah da si vezi ca nu ma obosesc sa corectez textul , deci o sa mai imi scape o virgula , un "i", pregateste-ti pietrele ca eu te astept la perete!
  Bunn..ne place sa fim apreciate in mare parte , asa cum si voua va place (hai nu te mai ascunde in spatele zambetului tamp , stii ca asa e), evident la inceputul unei relatii totul e lapte si miere de o dai in diabet , nu stii cum sa faci mai frumos ca frumosul pe care-l face el si invers, dar trece timpul , trece si dulceata si hop ai uitat sa faci frumos , tu te-ai obisnuit cu dulcele de inceput , ea cu mierea si acum nu mai aveti nimic , problema e din ambele parti (parerea mea) , unul uita sa mai ofere si astepta sa primeasca totul pentru ca asa a fost invatat , iar cel care da se frustreaza ca nu primeste ...hop ai ajuns in punctul critic al relatiei si ramai acolo de teama sa nu te desparti sau mai stiu eu ce temeri aveti voi , eh eu am ramas din cauza obisnuintei , dar a trecut ceva vreme de atunci si am uitat cum e cu relatiile astea lungi.M-am gasit eu sa dau sfaturi , mai mai ce inteleapta ma cred.Eh nu ma cred , dar consider ca am trecut prin multe incercari si am invatat din fiecare cate ceva.
  As putea sa scriu mii se pagini despre subiectul asta , dar fiind primul articol care-l arat lumii , ma voi rezuma la atat , voi reveni pe parcus cu update-uri .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu