vineri, 29 mai 2015

A venit si randul lor ..

 
   A venit si randul femeilor , dragele de ele ...mereu neintelese , nemultumite, nesatisfacute, neimplinite!
   De ce dracu iti cauti fericirea intr-un barbat ?Inca n-am inteles de ce sunt atat de multe femeie disperate sa aiba cu orice pret un barbat alaturi , ca nah sex poti face foarte usor , dar de ce accepti jigniri , certuri inutile, uneori chiar bataie pentru un barbat?De ce?Ei , stai linistita stiu ca nu o sa-mi raspunzi pentru ca nu ai curaj sa recunosti ca accepti cacaturile astea doar de frica sa nu ramai singura, nu , nu ..tu esti mereu seful in casa , tu porti pantalonii , tu conduci castelul iar barbatul tau te trateaza ca pe o adevarata regina ..renegata !

  Sar de la un subiect la altul ca sa te ametesc putin dar sunt tare curioasa pentru ce mama naibi te spoiesti asa in toiul zilei si cum dumnezeul fondului de ten rezisti cu atata machiaj pe caldurile astea?Eu una nici iarna nu pot sa ma dau cu fond de ten, imi da reject pielea .Merg foarte mult pe jos si ma uit la fetele oamenilor de pe strada , exceptia e momentul in care imi rup gatu ca sa-mi verific facebookul , mi-a intrat in sange , heroina virtuala .Nu ma intelege gresit si eu imi aranjez fata inainte sa ies din casa , putin anticearcan (iti multumesc doamne ca ai lasat asemenea inventie sa-mi usureze viata) , niste pudra pe alocuri , o linie de tus , un strat de rimel si evident rujul care de fel e rosu    ( nu pot sa traiesc fara el) dar totusi nu am inteles cum in toiul zilei poti purta masca aia ,draga mea se vede masca de circ , jur si nu exagerez ..gatul iti este albicios iar fata de un crem galbui cu o tona de fond de ten , parca iti aud pielea cum urma " sunt sensibil , ia-l pe asta de pe mine" , gene false , duuuuudeee gene false in amiaza mare?Una peste altu (inside joke) , foloseste cat mai putin make-up pe pielea ta inca tanara ca o sa te trezesti la 40 de ani aratand de 80 :).Ah da , era sa uit si cand mergi la club fa ceva cu luciul ala de pe fata ca am impresia ca te dai cu ulei, e prea lucios ..iti recomand o pudra pulbere, aia cica acopera mai bine si iti face fata mata.Consider ca sunteti frumoase si naturale , ba chiar mai frumoase , asa ca fetelor putina incredere in voi nu ar strica!



















  Noi femeile in general suntem foarte preocupate de cum aratam , sa fie totul ok , ne apuca tot felul de crize existentiale si nu sunt putine , ma lupt cu ele aproape zilnic dar pana la urma reusesc sa o duc la capat .E grea viata de femeie , prea multe "griji" pentru nimic.
 Mai am o problema cu hainele astea , Iisuse Hristoase cum se pot imbraca unele femei , cred totusi ca au o problema de vedere sau oglinda fermecata.Daca esti mai plinuta (ca nah asa sunt si eu , carnoasa ) nu mai purta haine mulate , colanti pe post de pantaloni , nu te avantajeaza deloc dar nici haine cu 4 numere mai mare ca sa-ti ascunzi burtica , poarta exact ce se potriveste tipului tau de corp (mar, par , sticla de cola , gagoasa, etc, etc) la cate materiale sunt pe internet , nu inteleg cum poti sa arati asa caragios .Pana si fetele slabe se imbraca prost si cand zic prost ma refer total nepotrivit si sunt convinsa ca le vedeti si voi zilnic pe strada cu niste combinatii dubioase , aratand ca niste homeless sau mai rau ca niste "doamne de strada" , no offense !De unghii,  bronz de solar cu tenta de portocaliu nu mai vorbesc ca oricum vorbeste toata lumea .

Nu vreau sa par rautacioasa , nu ma cred perfecta si nici expert in domeniu insa spun drept ce gandesc .
  Vrei ca un barbat sa te aprecieze pentru ceea ce esti ?Mai lasa pozele alea in chiloti din fata oglinzii , ca nu-l faci sa-ti vada sufletul , te dezgolesti pentru cateva like-uri care sincer nu stiu daca te ajuta prea mult in viata .Faptul ca ai enspemii de like-uri la o poza in lenjerie intima nu te face sa pari o femeie fatala ci una usoara care se arata intregii lumi , o femeie slaba care are nevoie de sustinerea unor necunoscuti si fie vorba intre noi , sunt unii care se cam masturbeaza cu pozele tale sexy , punct tintit ..punct lovit , caci de asta iti dau ei like , nu ca ai fii tu o fata super smart si plina de potential , neah esti material de "manuela" si obiect sexual si dupa tot tu te plangi intregului univers ca barbatii sunt niste porci care folosesc femeia doar pt nevoile sexuale, pai te foloseste draga mea ca te oferi pe tava .

E momentul sa ma opresc aici..
Weekend placut si voie buna.

P.s : E o generalizare a unor tipologii de femei , nu toate suntem la fel! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu