marți, 16 iunie 2015

Vreau sa ma marit !



  S-a mai terminat o zi de munca , am rupt usa ca un diavol tazmanian si am purces spre casa , pe drum ma tot gandeam ce sa mai  gatesc eu azi , e greu sa gasesti diversitate cand trebuie sa fie pe gustul tuturor , initial imi pierise tot cheful de gatit gandindu-ma ca de aproape 3 luni ma tot rog de tata sa imi instaleze si mie un sistem audio (eu nu ma pricep sau cel putin asa vreau sa cred) asa ca voiam sa iau taurul de coarne si sa il instalez singura , dar totusi ce mananc?M-am dus la supermarket , priveam debusolata printre raioane , aia nu ,aia nu , aia nu cand zaresc niste midiiute dragalase care imi faceau cu ochiul  "heyyy ia-ne pe noiiiii , suntem proaspete si gustoase" , stiu ele ca sunt ca o kriptonita pentru mine , ador midiile in toate modurile posibile ( ma refer la preparate , maiiiiii la ce te gandeai?).
  Gata , decizia a fost luata , dar cum sa le prepar de data asta?Sunt femeie , trebuie sa complic orice lucru simplu !Am stat si m-am gandit de care nu am mai mancat de mult siii zbang , mi-a pocnit mintea "saganakiiii".Am cumparat tot ce era de cumparat si m-am apucat de treaba in timp ce ascultam un set de a lui Villalobos din 2006 , iti pun si link-ul poate vrei sa-l asculti si tu https://soundcloud.com/playedby/ricardo-villalobos-raresh-live-at-sunrise-event-nye-kristal-glam-club-31122006 
Acum sa va spun reteta!

Ingrediente
500 g carne de scoici (congelata) 
1 ceapa mare tocata
3 catei de usturoi tocati
1/2 ardei iute tocat
400 ml suc de rosii (sau 3 rosii)
150 g branza feta
4 linguri ulei de masline extravirgin
1 lingurita oregano uscat
1 legatura mica de patrunjel
1/4 cana vin alb
1/4 ardei 

Mod de preparare

Uleiul se incalzeste intr-o tigaie ca doar nu o sa-l pui intr-un ibric dar nah asa se cere in reteta.


 Se adauga ceapa si se caleste la foc mic, pana ce devine translucida (2 minute) vezi sa nu o arzi ca da un gust mult prea dulce si caramelizat, apoi se adauga ardeiul , usturoiul, ardeiul iute, oregano si sucul de rosii.
 Se lasa la fiert, la foc mic, 10 minute (sau pana ce legumele sunt fierte si se leaga sosul).
 Se adauga carnea de scoici congelata si se fierbe pana ce se inmoaie (cam 5 minute).

 Se pun la cuptor 10-15 minute .Intre timp poti sa te apuci sa speli vasele daca nu are cine sa ti le spele sau sa savurezi un pahar de vin si o tigara , eu le-am facut pe toate !:)
 Se serveste cu paine prajita unsa cu ulei de masline si presarata cu oregano.


Bineinteles , eu le-am servit alaturi de un vin rosu demisec , au fost geniale !

  Acum stau linistita am mancat , tata a fost foarte impresionat de midii incat mi-a adus boxele in camera , sa vedem cu instalatul cum facem!Pana una alta doar nu te-ai gandit ca eu chiar eram serioasa cand am scris titlul asta?Ah nu , voiam doar sa-ti capat atentia.
  Hai fetelor la treaba , nu inteleg de ce spuneti ca e greu sa gatesti , reteta asta mi-a luat 30 de minute si unde m-ai pui ca gatitul relaxeaza maxim (sau cel putin pe mine , ador sa gatesc).
  Gata treaba si azi , nu de alta dar am inceput sa vizionez Games of Thrones si ....continuarea o stiti!No life . xoxo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu