joi, 30 iulie 2015

Unde te grabesti?


 Eu inteleg ca suntem in secolul vitezei, dar spune-mi si mie, tu de ce te grabesti si mai ales unde te grabesti?

Traim intr-o lume unde avem contact virtual mai mult decat cel real , asa ne-au fost spalate creierele : internet , facebook , smartphones dar noi am imbratisat schimbarea asta cu zambetul pe buze ,eu cel putin ma izolez de lumea reala de foarte multe ori si daca te intrebi de ce , iti vor raspunde , oamenii au devenit din ce in ce mai de cacat , iar mediul virtual ma tine departe de escrementele societatii si dezamagiri.

Barbatii , da...cu ei am o problema , ei sunt cei mai grabiti in tot ce tine de viata , dar mai ales cand e vorba de o femeie , se grabesc si uite asa dau cu mucii in fasole , ihh mi-am imaginat niste muci in fasole ...ok , never again ..revin , acum ne cunoastem in proportie de 90% pe internet , sunt atatea site-uri de socializare ca ai de unde alege, ocazional imi fac conturi pe diverse site-uri sa vad cu reactioneaza barbatii si cum incearca sa se bage in seama , crede-ma ca nimic nu e senzational , ba mai mult ma scarbesc pe zi ce trece si uite asa imi piere cheful de a interactiona direct cu oamenii .Sa iti dau cateva exemple?Hai fie , eu ma distrez pe seama lor chiar daca imi lasa un gust amar.

X , 37 ani :Hello
Buna. Scuza mi abordarea. Te ar interesa o relatie bazata pe respect si intimitate cu ajutor financiar din partea mea?

y, 30 ani :nu vrei un sponsor ?

Z, 30 ani :I want u
I am so horny now
Please talk me
I play my dick for u
Aaaaaaax
Aaaaaaax

  Astea sunt cateva exemple imbecile ca sa spun asa , pe langa propunerile de genu , mai sunt si alea in care iti ofera bani doar ca sa vorbesti cu ei sau eventual sa le arati cate ceva la web cam , barbatii au devenit atat de frustrati ca nu mai stiu sa apeleze la sarm si o dau direct , au nevoie de sex si-l cauta peste tot , nu mai tin cont de faptul ca sunt penibil si ca provoaca repulsie , eu inca ma gandesc daca exista vreo femeie care sa reactioneze dupa bunul lor plac , iar daca exista ..fuck it .Mi-am pierdut de mult speranta in oameni , asta nu este un lucru nou.
  De foarte putine ori raspund  mesajelor si primesc cu sutele pe zi, dar mai apare unu care pare mai rasarit asa (sa zicem , aparent pare ok ) , bun si schimb doua , trei vorbe si hop apare invitatia de a te vedea la o cafea , great so sooon ?Daca eviti sa te intalnesti , evident te trezesti cu block , unfriend sau cel mai dulce . iti spune ca esti o curva frustrata. Ok them , imi asum frustrarile pentru ca exista , faptul ca vad raul in lumea asta si nu vreau sa-l accept nu ma face o frustrata, ma face o persoana constienta de ceea ce isi doreste si ceea ce nu isi doreste , evident .Te intrebi ce  ma costa sa ies la o cafea cu un necunoscut ?Ei bine , sunt multe lucuri care ma retin , in jurul meu aud tot felul de povesti de la asemenea date-uri , nu mai poti avea incredere in oameni , oricat de ok ti s-ar pare so don t blame me !Daca nu ai rabdare sa ma cunosti , nu o sa rezolvi nimic , crezi ca 4 zile in care am schimbat cateva vorbe sunt suficiente ca sa ma faca sa ma vad cu tine?Nu chiar , exceptia ar fi cand esti ceva wow , iar ceva wow cu greu gasesti (fetele stiu despre ce vorbesc), nu o sa stau sa ies la mii de cafele, sa-mi pierd vremea cu oameni care nu imi acapareaza atentia  doar de dragul de a interactiona direct si nici nu ma grabesc , da poti sta dupa mine si o luna de zile ca sa ma vezi in realitate !
  Deci dragilor , credeti ca daca va grabiti asa ajungeti mai repede in pantalonii femeilor? Serios , nu mai aveti rabdare , ati uitat sa cuceriti ?Da stiuu , una e sa interactionezi direct si alta e din fata monitorului/telefonului , dar asa sta treaba acum , am acceptat evolutia virtuala , ne-o asumam !
 Recunosc , am devenit antisociala din cauza oamenilor pe care i-am intalnit ..arunca cu pietre dar deschide bine ochii!
P.S Ce crezi ca e de facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu